Social Icons

sobota 20. března 2010

Ospalá díra


Policcejní detektiv Ichabod Crane je poslán do městečka Ospalá díra aby vyšetřil záhadné vraždy. Místní občané tvrdí, že je vraždí Bezhlavý jezdec, který jim seká hlavy. Ichabod ale na duchy a nadpřirozeno nevěří, protože se řídí jen rozumem. Ze začátku se snaží najít nějaké logické vysvětlení, ale po setkání s jezdcem tomu začne věřit. Jezdec mezitím vraždí další občany. Nakonec přijde na důvod, proč byl jezdec vzkříšen a proč to dělá...

Můj názor: Ten film byl fakt super:D Možná to z téhle recenze vypadá dost straidelně, ale opak je pravdou. Já jsem ho viděla několikrát a vždycky, když jsem se na něj dívala s kamarádkama, museli jsme se strašně smát. Není to klasickej horor (možná proto, že ho natočil Tim Burton), sice jsem se nebála ale je prostě skvlej. Kdo neviděl, mněl by se podívat:D!!!!
Zase IchabodHotovej IchabodIchabod

A naposledy Ichabod

Žádné komentáře:

Okomentovat