Social Icons

pátek 11. října 2013

Kdo ví, nepoví...

Tuhle prostě žeru... A ten klip je taky mooc zajímavej :)
Upozornění: V článku si autorka stěžuje na vše možné a nemožné. Na konci se dostane do fanmodu a má potřebu vás spamovat s tunou obrázků MatsuJuna. Konec hlášení...


Už jsem se tu víc jak tři měsíce neukázala... Ještě pořád žiju, jen nějak jsem neměla náladu na to psát. Až tak do včerejška. To jsem se nedokázala asi poprvé za hoodně dlouho na nic dívat a musela jsem psát. Psala jsem povídku a pak si četla druhou (už tak půl roku jsem na ni nešáhla a netuším, kde jsem skončila...).
Jak to se mnou v poslední době vypadá?
Maturitní ročník je prostě na naší škole na lejno. Na všech ostatních všichni valí, jaká je to flákačka, u nás od prvního týdne celá třída počítá hodiny, jak už jsme tam dlouho. Ještě se mi nestalo, abych po první hodině v novým školním roce říkala, že mě to tam nebaví a že tam zdechnu. No, teď to tak je. Před třema dnama se mi podařila další věc - odpočítávala jsem 40 minut z 45, fakt super. Udělala jsem si na lavici čárky a po kakždé minutě jsem jednu odmazala. Ve třídě je to čím dál víc jak ve cvokárně. Spolužák tam teď každý den nosí svoje milované ukulele a hraje na něj o přestávkách divný písničky. Další nedávno přišel s tím, že má úplně krutopřísnýho lipánka.

Mimochodem, od začátku roku do teď nás o 3 lidi ubylo. Jeden spolužák propadnul, takže je o třídu níž, spolužačka se na to vybodla na začátku roku a přešla na jinou školu (zrovna na tu barbie, jedinou ve třídě, jsem se tak těšila, jak bude homelesačit na vodě a ona si tam nakonec nejede, šmejdka...)

a dlaší spolužák se minulý týden sbalil a odešel taky na jinou školu. Takže z 34 lidí je nás už jen 28, s tím, že jeden borec odešel už v sekundě, mám ten pocit, a další dva minulej rok, tři letos. Super. Trošku nám to boří morálku, protože chuť se na to vysrat mají snad všichni. Profesoři nám to neusnadňují a spíš se mi zdá, že nás ještě víc mučí.
Ještě se mi nestalo, abych celou dobu, co jsem byla doma, se učila. Fakt úplně celou. No, poprvé jsem to zažila minulý týden. V pátek přijedu ze školy, počítám tak 30 příkladů do semináře z matiky, pak jsem psala referát, učila se.

Šla jsem se vykoupat a spat, protože další den jsem brzo vstávala. Narozeninová oslava Haňičky až v Ostrově u Macochy kdesi v ruiti. Vrátila jsem se v neděli ve 13 h., totálně mrtvá, protože jsem spala jen 3 hodiny (no... s Šajdou jsme celou noc párovaly všemožné j-rockery a rozebíraly... raději nechtějte vědět co... XD A ráno jsme pokračovaly...). Dojedu domů a fotřík mi nakáže, že prostě pojedu na oslavu narozenin dědy a hotovo, že se o tom se mnou nebude bavit. Takže ve 3 jsem jela k babánce, vrátila jsem se v 6. Ještě zdechlejší, samozřejmě. Uvařila jsem si kýbl čaje a pokračovala v učení. Končila jsem kolem 9. Budík nastavený na 4 ráno, hodinu a půl jsem se učila a pak jsem jela na 7 do školy. Ještě tam jsem byla o půl hoďky dřív a učila jsem se. Stejně z jednoho testu budu mít za 5 (děják a hroozně hodná profesorka :)),
20 otázek na pravěk, Egypt, Mezopotámii a pak ještě dalších 6 na Řecko, který jsme si přece měli přečíst na ten den, že ho proberem (vtipný, takže z těch 6 nemá nikdo nic dobře, páč toho bylo dalších 10 A4 a na to už nikdo neměl čas ani nervy...). Hmm, mooc dobrý.
Každý týden píšeme z češtiny na jedno období (starověk, pravěk atd.), tzn. je toho jak nas... Do toho 2x za týden test z matiky (normální + seminář), z angličtiny, němčiny taky téměř pravidelně. V němině nás teď zjebala, že bysme se mohli konečně začít učit. Psali jsme zaím 3 testy, 2x na slovíčka, 1x na překlad vět. Vždycky to dopadlo katastrofálně, samý 4, 5. Tentokrát nebyla ani jedna 1, jen dvě 2 a tři 3, zbytek 4 a většinou 5, takže super (byla jsem na sebe pyšná, dostala jsem za 3, takže jsem si zlepšila svůj pětkový průměr :D).

Oni nás prostě přetěžují. Učit se do každého semináře dopředu, ještě dělat skoro do každého referát (nebo seminárku, jak já do dějáku... zdechnu...), pak normální písemky jako obvykle. Nejvíc mě dostává spolužák, který to opravdu bere s nadhledem: "Dostal jsem 4 z němčiny, a víš co to znamená??? Že můžu k maturitě!!!!" XD Asi tak, no... Na pěkný vysvědčení to teda opravdu nevidím...

Napadlo nás uspořádat sraz X Japan fanoušků v Brně.

Nakonec jsme měly tento týden menší předsraz v Brně. Bylo to super. Bylo nás tam 5. Ochutnaly jsme Bubble tea, pak jsme zašly do čajky a tam jsme rozebíraly vše možné a nemožné. Takže nakonec jsem tam zůstala i místo kláves a výtvary... Nějak jsme se nedokázaly rozejít a ukončit to. Dvě holky musely dřív, zůstaly jsme tam jen 3. Vedle nás si sednul neznámý mládenec, který asi doufal, že nás nabalí. My ho ale ignorovaly, protože jsme zrovna barvitě rozebíraly yaoi a shipping. Chudák. Mohl být rád, že nerozuměl většině pojmů. I tak vypadal dost schlíple... XD
Neustále mě vysírá fakt, že v roce 2020 budou v Tokyu olympijský hry. To znamená, že se bude Kokuritsu stadion opravovat. Arashi tam měli letos v září poslední koncert, teď je to zavřený a začíná se s opravami. Tzn. do 2020 tam nebude žádný koncert, a i kdyby to stihli dřív, tak podle plánů bude nový Kokuritsu zastřešený, tzn. ztratí to tu atmosféru. Kdo nikdo neviděl koncert v Koku asi neposoudí, ale nějaká Tokyo dome se proti tomu může jít zahrabat. Natož pak něco menšího. Pije mi to krev čím dál víc. Já měla sen, že si nějakým způsobem vydělám na cestu do Japonska a půjdu na ten Arashi koncert v Koku a leda lejno... A i kdyby ne, tak bych aspoň viděla ty DVDčka z toho, který jsou parádní, jenže nééé... Nesnáším sport, fakt že jo...
Chápete... Nebude tohle:
Ani tohle:


Jinak ohledně posedlostí, na Arashi ujíždím očividně pořád. Spíš je to horší a horší. MatsuJun je pořád můj miláček, už rok.
Do toho se míchá J rock - L'arc en Ciel, X Japan, Luna Sea, Vamps, pak konkrétně Hyde, Sugizo. Dívám se pořád na nějaké doramy, viděla jsem všechny MatsuJunovy, tak polovinu Nishikida Ryoa
pak taky Oguri Shuna.
Ti dva po MatsuJunovi sice nejsou tak pěkní (vypadají upřímně občas dost divně :D), ale jsou to mooc dobří herci a většinou si dokáží vybrat zajímavé role a taky je dobře ztvárňují. (takže nemusím hodinu hledat něco slušného, na co bych se mohla mrknout, stačí vybtar něco, v čem hrál jeden z nich... XD)
MatsuJun bude mít v kině nový film (bohužel jen v tom japonském :'-( ), Hidamari no Kanojo.
Něco romantického, vypadá to úžasně. V některých show se objevuje jeho co-star s ním a musím uznat... Začínám je shippovat. Hodí se k němu. Oba rádi vaří, mají spoustu přátel, se kterými rádi tráví čas, dívají se na filmi a chodí se dívat na představení a spousta dalších věci... Navíc spolu nevypadají vůbec špatně (hodně fanoušků má trauma z toho, že vypadá trochu jak jeho sestra, takže takovej menší incest, ale co... Prostě k sobě sedí..).
Btw. vysvělí mi někdo, jak tenhle ňuňíček může mít třicet?!? XD

Na té první mu je tak 13, na druhé 30... XD
Chápete to?!?
Edit: Ten článek jsem psala před týdnem, nestihla jsem ho dopsat... :D

Žádné komentáře:

Okomentovat